Pemeriksaan oleh KKM

Baru-baru ini, Poliklinik Mazlina telah melalui pemeriksaan wajib (inspection) bagi membuka perkhidmatan perubatan swasta. Premis kami ini di Taman Pulai Utama, Skudai adalah klinik pertama yang kami usahakan bagi memberikan perkhidmatan kepada masyarakat.

Alhamdulillah, sesi pemeriksaan yang bermula jam 9 pagi berlangsung dengan baik. Para pekerja telah bersedia, semua kelengkapan, peralatan perubatan dan ubatan juga sedia terletak. Hadir semasa pemeriksaan adalah seramai 8 orang. Mereka daripada Jabatan Kesihatan Negeri (JKN) serta wakil daripada bahagian farmasi. Jurugambar juga hadir merakam bukti.

Syukur tiada major isu daripada segi ukuran, keluasan dan ruang, semua dipatuhi dengan baik Kontraktok yang dilantik oleh kami juga berjaya melaksanakan kerja dengan baik (sebab tiada komen daripada pegawai pemeriksa). Cuma ada 1-2 perkara yang berbeza di atas pelan dengan kedudukan yang sebenar. Tapi tu perkara kecil. dan mereka memberikan kelulusan.

Cuma ada sedikit perkara perlu ditambah baik untuk memberikan kelancaran kepada operasi klinik.

Terima kasih kepada pegawai dan team yang sudi meluangkan masa datang ke Poliklinik Mazlina.

InsyAllah, kami akan menjalankan amanah dengan baik sebagaimana sepatutnya. Serta memberikan perkidmatan yang terbaik kepada semua. 

Doakam kejayaan kami!








Share:

0 comments