Promosi Pembukaan Poliklinik Mazlina

Alhamdulillah setelah penantian yang agak lama disamping perasaan teruja dan gementar untuk membuka perkhidmatan klinik sendiri. Ditambah dengan debaran pemeriksaan oleh pihak KKM, akhirnya Poliklinik Mazlina beroperasi dengan rasminya.

Sebagai memberi penghargaan (walaupun sebenarnya satu strategi pemasaran) untuk menarik perhatian masyarakat sekeliling untuk datang dan menerima perkhidmatan kami sediakan, kami telah sediakan pakej promosi sempena pembukaan Poliklinik Mazlina ini.

Pakej utama adalah untuk perkhidmatan Ultrasound 2D & 4D. PERCUMA untuk scan ultrasound 2D bagi kehamilan anak pertama dan diskaun sehingga RM15 bagi scan 2D standard (selain daripada kehamilan anak pertama). Manakala dikaun sehingga RM25 diberikan bagi perkhidmatan Scan 4D dengan caj dikenakan hanya RM65sahaja. Tempoh promosi adalah bermula 12 Mac 2017 sehingga 30 April 2017. Lama kan??

Pakej kedua adalah promosi pemeriksaan kesihatan asas secara percuma untuk tekanan darah dan pemeriksaan fizikal (BMI). Pada masa sama, caj konsultansi adalah PERCUMA dalam tempoh promosi ini.

Jangan lepaskan peluang ini!.




Share:

0 comments